De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 510 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

DucoZeiler 24-09-2007
Geschreven voor: HP 510

Ik heb hem in april gekocht en heb net een hd crash gehad... opletten met kopen dus... en evt langere garantie bijkopen. voor de rest is 'ie prima, qua snelheid enz.

G 21-05-2007
Geschreven voor: HP 510

Gewoon een simpel goed en degelijk notebook
OK de batterijduur is met 1,5 uur wat krap, maar de uitstraling en de bouwkwaliteit maken veel goed.
Beeldscherm mooi, strak en goed leesbaar ook in de zon.
erg stil tijdens gebruik, DVD-branden gaat prima en vlot.
Alleen dat ene blikkerige speakertje, maar ja voor het geld kun je niets beters kopen.

Uijtdebroek 08-05-2007
Geschreven voor: HP 510

Heb hem een paar dagen in bezit! Ben super tevreden!! Niet te zwaar! Mooi beeld! Ingbouwde muis en scroll pad.

Moet wel norton eraf halen, en een ander erop zetten (heb zelf mcAfee). Gaat dan een stuk sneller.

Roy68 11-04-2007
Geschreven voor: HP 510

Ik heb dit notebook pas enkele dagen, maar ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. Alles wat je nodig hebt voor internet, emailen en office toepassingen zit erop. Natuurlijk is het geen krachtpatser, maar voor gamen of videobewerking zal je toch echt in een andere prijsklasse terecht komen.

Roko 08-04-2007
Geschreven voor: HP 510

Ik was op zoek naar een no-nonsence notebook voor erbij en via via kwam ik bij deze terecht.
Het is geen racemonster, dus voor games moet je hem maar vergeten, maar voor internetten op de bank en een emailtje tussendoor is hij perfect! Op die manier beoordeel ik hem ook. Hij is echt muisstil en wordt ook niet echt warm, ook niet na uren achter elkaar gebruik.
Het enige minpuntje, (als je het persé zo wilt noemen) is het gemis van stereo geluid aangezien er maar één zielig klein speakertje inzit. :-)

MONIQUEG 07-04-2007
Geschreven voor: HP 510

Heb vandaag de hp510 gekocht...meteen heel enthousiast. Mooi beeldscherm, heel fijn toetsenbord...het beeld wordt donkerder als je de accu eruit haalt, maar kun je lichter maken door de f8 knop of de fn knop...om de energie te besparen. Geluid ook mooi...door een koptelefoon mooier, is mijn ervaring...Snelheid is ook goed..Ik heb al films gekeken op de laptop en het beviel heel goed. mooi beeld, nogmaals. Verder Paint shop pro ik, een beeldbewerkingsprogramma...en dit ging ook snel...Heb wel Norton eraf gegooid, daardoor gaat hij sneller.

Ik hoop dat hij het zo goed blijft doen als vandaag! Want wat een topper voor deze prijs en nog een lage garantieprijs!!!

Erg enthousiast dus!!!

mrslinda 03-04-2007
Geschreven voor: HP 510

Hele gave computer met alles erop en eraan.
Installeren ging perfect, toetsenbord is prettig met geintegreerde touchpad, ik heb hem nog maar een paar dagen maar volgens mij kan er weinig aan tegenvallen.